sobota, 29 października 2016

Sernik dyniowy

Składniki:
- 300g pieczonej dyni
- 250g serka mascarpone
- 1kg sera do serników
- 200g cukru
- 1 op. cukru waniliowego
- 1 budyń waniliowy
- 2 łyżki mąki ziemniaczanej
- 3 jajka
- 70g masła
- 300g ciasteczek kakaowych pełnoziarnistych
*na polewę
- 50g białej czekolady
- 3 łyżki jogurtu greckiego

Sposób przygotowania:
1. Upieczoną dynię zmiksowałam mikserem ręcznym HENDI, następnie dodałam ser na sernik i mascarpone, gdy powstała jednolita masa wsypałam pozostałe składniki, czyli cukier, budyń, mąkę ziemniaczaną i wbiłam jajka. Wszystko dokładnie zmiksowałam, aż wszystkie składniki się połączyły.
2. Ciasteczka zblendowałam blenderem HENDI na drobno, później wymieszałam z roztopionym masłem i całość wsypałam do tortownicy o średnicy 24cm, dociskając dłonią spód i boki.
3. Na ciasteczkowy spód wylałam masę serową i piekłam ok. 60 min. w 180 stopniach, aż wierzch się zrumienił. Gotowy sernik wyjęłam z pieca i po wystygnięciu zdjęłam formę i schłodziłam przed podaniem w lodówce.

 

0 komentarze:

NOWOŚĆ

NOWOŚĆ
Na zamówienie

Videoprzepis

FlyB - Kulinaria
Lista Blogów Kulinarnych
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
przepisy kulinarne