niedziela, 20 maja 2012

Czekoladowa owsianka

Składniki:
- 400ml wody
- 200ml mleka
- 5 łyżek płatków owsianych
- 5 łyżek otrębów owsianych
- 1 opakowanie cukru waniliowego
- 1 płaska łyżka miodu
- 2 łyżeczki kakao
- płatki migdałowe
- czekolada mleczna

Sposób przygotowania:
1. Płatki i otręby mieszamy z cukrem i kakaem, zalewamy wrzącą wodą i odstawiamy na 10 min.
2. Następnie dolewamy mleko, dodajemy miód, gotujemy ok. 5 min., od czasu do czasu mieszając.
3. Owsiankę przelewamy do naczynia, dekorujemy płatkami migdałowymi i czekoladą.

2 komentarze:

Olga pisze...

Ostatnio zakochałam się w owsiankach, ale zazwyczaj dodawałam do nich tylko miód i owoce. A ta wersja z czekoladą i kakao.... Mniam! Jak zrobię wg Twego przepisu, to się pochwalę :D

Joanna Genderka pisze...

Uwielbiam owsiankę, wielką micha zaczynam każdy dzień, daje owoce suszone albo banana, posypuję otrębami granulowanymi. Próbowałam kiedyś zrobić z kakao, ale nie smakowała, dodawałam je pod koniec. Teraz spróbuję wymieszać je najpierw z suchymi płatkami, mam nadzieję, ze wyjdzie lepiej. Ta wygląda pysznie! :)

NOWOŚĆ

NOWOŚĆ
Na zamówienie

Videoprzepis

FlyB - Kulinaria
Lista Blogów Kulinarnych
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
przepisy kulinarne