środa, 22 lipca 2015

Kulinarny Poznań, czyli piknik dietetyczny nad Maltą

 
 
W ubiegłą sobotę w ramach akcji "Poznań zrzuca kilogramy" miałam przyjemność wziąć udział w warsztatach kulinarnych podczas pikniku dietetycznego nad Maltą.
 
Warsztaty odbywały się pod okiem dietetyków z firmy Diet&More oraz pod patronatem firm Tupperware i Selgros.
 
 
Celem było przygotowanie szybkich, zdrowych i pełnych witamin dań. Uczestnicy pikniku mogli spróbować przygotowanych przez nas mi.in. grillowanych grejpfrutów, ananasów, koktajli z owoców i warzyw, owsianki czy cukiniowego spaghetti.
 
 
 
Czas można było spędzić również aktywnie podczas prowadzonego fitnessu czy zumby :)
 
Świetną sprawą była możliwość analizy składu swojego ciała- wiek metaboliczny, skład procentowy tkanki tłuszczowej, masy mięśniowej itd.
 
Kto jeszcze nie był nad słoneczną Maltą polecam skorzystać z atrakcji tych kulinarnych jak i sportowych, więcej informacji tutaj.
 
 
Większość zdjęć pochodzi z: https://www.facebook.com/pages/Pozna%C5%84-zrzuca-kilogramy/760208240697760?sk=timeline&ref=page_internal

2 komentarze:

madzia34 pisze...

Bardzo fajny wpis, ja też staram się odżywiać zdrowo. Kiedyś ważyłam prawie 90 kilogramów, na szczęście dzięki diecie udało mi się schudnąć ponad 15 kilo. Uważam, że dobrze skomponowane menu piknikowe to podstawa, warto przecież jeść smacznie i zdrowo.

Zofia pisze...

Moja siostra prowadzi własną firmę cateringową i często wystawia stoisko na tego typu imprezach plenerowych. Okazuje się, że wynajem praktycznej zastawy stołowej nie jest wcale drogi. Warto więc korzystać z tego typu usług, ponieważ bardzo ułatwiają one obsługę gości.

NOWOŚĆ

NOWOŚĆ
Na zamówienie

Videoprzepis

FlyB - Kulinaria
Lista Blogów Kulinarnych
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
przepisy kulinarne