sobota, 27 grudnia 2014

Moje przepisy w książkach


Dzięki współpracy z wydawnictwem Czwarta Strona doczekałam się publikacji kolejnego mojego przepisu. Tym razem znaleźć go można nie w książce kulinarnej, lecz w powieści
 Karoliny Wilczyńskiej
"STACJA JAGODNO. ZAPLĄTANA MIŁOŚĆ". 
O czym dokładnie opowiada książka przeczytasz tutaj.  
 
Poniżej opublikowany przepis na "Mini tarty ze szpinakiem",
który również znajdziesz pod linkiem:
 
 






Książka kucharska "Zdrowie ze smakiem"
 
Książka zawiera przepisy blogerów inspirowane Olejami Świata.
Oprócz przepisów można w niej znaleźć komentarze dietetyków, rady doświadczonych kucharzy, a także garść wiedzy, co i dlaczego warto jeść. 
Każdy przepis zawiera krótki opis jego autora oraz link do bloga kulinarnego, dzięki czemu można poszerzyć zasób swojej książki kucharskiej. Wśród przepisów znajduje się również jeden mojego autorstwa, na
 "Dyniowy krem z nutą egzotyki".
Książkę obecnie można zakupić przez Internet http://oleofarm24.pl/pol_m_Inne-174.html w ciekawej cenie promocyjnej.
 
 
 
 
 
 

 
Książka kucharska dla dzieci "Gotuj z kuchcikiem"
 
Książka zawiera przepisy osób, które kochają gotować, dbają o swoje dzieci i ich zdrową dietę. Wyróżnione przepisy zaskakują przede wszystkim smakiem i oryginalnym pomysłem, a cała książka uświadamia dorosłym i dzieciom, że można z prostych składników wyczarować fantastyczne potrawy. Dodatkowo zachęca do wspólnego gotowania.
 
Dzięki udziale w konkursie zorganizowanym przez przedszkole Słoneczna szóstka otrzymałam możliwość publikacji dwóch autorskich przepisów na
 "Witaminkową jaglankę" oraz "Śniadaniową pizzę".
 Książka dostępna jest w popularnych księgarniach.
 
 

 
 

1 komentarze:

Kasia pisze...

Gratuluję! :) Śniadaniowa pizza to jest to! :))

NOWOŚĆ

NOWOŚĆ
Na zamówienie

Videoprzepis

FlyB - Kulinaria
Lista Blogów Kulinarnych
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
przepisy kulinarne