wtorek, 19 lipca 2011

Muffiny z wiśniami

Składniki:
- 1 szklanka cukru
- 3 szklanki mąki pszennej
- 3 łyżki słodkiej śmietany
- 4 jajka
- 1/2 szklanki oleju
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- szczypta soli
- 200dag wydrylowanych wiśni

Sposób przygotowania:
1. Jajka z cukrem i z solą ubijamy na puszystą masę. Dodajemy olej dalej ubijając. Dodajemy mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i śmietanę, wszystko dokładnie miksujemy (ciasto jest dość gęste).
2. Do foremek nakładamy ciasto, na wierzch kładziemy wiśnie. Muffiny wkładamy do nagrzanego piekarnika. Pieczemy ok. 20 min. w 180 stopniach (powinny się zrumienić). Muffiny można udekorować czekoladą i posypkami.

8 komentarze:

Lena pisze...

Jadłam muffinki z konfiturą z wiśni, z całymi nie miałam okazji:) jednak moje ulubione to z płatkami czekolady:)lub całe czekoladowe:)

pozdrawiam:)

Salvador Dali pisze...

o ja.. jakie cudne ;) Nic tylko się zajadać, ale wiśni już nie mam.. Może zastąpię to dżemem wiśniowym? ;)

Marianna Hall pisze...

Cudne muffinki! :) I dodatek wiśni...po prostu super :)

dorota20w pisze...

śliczne

Karmel-itka pisze...

śliczne babeczki!

deserowo pisze...

śliczne są :) ile ich wyjdzie z takiej porcji?

Pokochaj gotowanie pisze...

Dokładnie nie pamiętam, ale ok. 12-14

Anonimowy pisze...

xd

NOWOŚĆ

NOWOŚĆ
Na zamówienie

Videoprzepis

FlyB - Kulinaria
Lista Blogów Kulinarnych
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
przepisy kulinarne